Sunday, April 11, 2010

kesah pulak aku kau sape bagi dea !

Haihh . nape title post aku cam kasar jea bunyi dea enn . emmm . sebab sebab neh lah :

1 - aku jealous kau dgan dea
2 - aku jealous kau dgan dea
3 - aku jealous kau dgan dea
4 - aku jealous kau dgan dea
5 - aku jealous kau dgan dea

haaa ! clear enough babe ? kau tao ta aku jealous sanat tgok kau rapat dgan dea . ta kesa lahh hubungan kau orang apa . but , aku tetap jealous lahh weii . aku tao kau tade pape dgan dea . eeii , tapi entah lah . bila tgok kau dgan dea . duhhh -_________- haty aku memang panasssss gla ahh . rase cm na mengamok jea tao ? plus , kau tao ta yg dea tana layan aku pasal kau ? dea tade mood pasal kau , then dea tinggalkan aku camtu jea . so please lahh dohh . open up your eyes and think about this . act , I don't really mind lahh . sebab memang kau orang dah rapat dari dulu . tapi , duhhh . aku pun tatao lahh na sakap caner lagi . yeah , you are nice towards me . and so do me . aku tanak kott benci kau . perlu ke sampai tahap aku benci kau ? HAHA . kelakar jea enn camtu . so , kesimpulan dekat sini . aku na tanya kau satu questions lahh okay . boleh ta kau ta terlalu rapat dgan dea ? hmmmmm =,=' logik keh ta weii soalan aku ? ahhhh . lantak lahh kan . yg penting , aku tana dea nmpak kau lebih dari dea nmpak aku . got me hunny ? I end my write here and I hope you can consider my feelings lahh . aku ta marah , just RISAO and TAKOT . aku still anggap kau kawan aku and still cam biase . just that , aku ta boleh na accept perkara neh jea lah . so aku harap sanat kau dapat pk kan perasaan aku neh . thank you dohh :)