Friday, April 2, 2010

HELLO HELLO (!!!)

huuuuu . lamanya aku ta update blog aku neh . berapa bulan dah ek ? HAHA  . lantak lah kan . yang penting aku update blog aku hari neh (!!) okay okay . memandangkan dah berbulan ta update blog . so agak banyak lah yg aku akan membebel kat sini (!)
em first sekali na citer pasal apa ek ?
haaa . cerita sedih dulu lah kan .
camneh cerita dea : last one week kan , aku ada kenal dgan satu mamat neh taw . nama dea ,, hmmp . ada lahh . aku malas na sebut . (A) lah bukan nama sbenar dea pun . si A neh aku kenal dkat Myspace aw . berapa lama tah kenal dea . aku dah ta mampu na inat lah . haha . dah kawan2 dgan dea an . smpai lah satu hari neh dea ajak aku COUPLE . omg (!) did I just said the word 'couple' ? yeah yeah . dea ajak aku couple . tahan berapa lama ? SATU MINGGU JEA DOHH ! agak lah cm bodoh gla couple satu mgu . HAHA . dea neh cm mental lah kot . sebab selallu bagi aku tekanan . imagine lah ek , dea paksa aku couple . then dea paksa aku putus . durrrrr =.=' entah lah weii . mula2 tuh aku tahan lagy lah . masuk hari ke-7 aku memang dah ta boleh na ankat a dgan perangai dea yg agak kepukimakan tuh . aku pun terima a yg dea na break sanat . haaa . amek kau ! aku break dgan dea masa 31st March 2010 . (habis story pertama)

okay nak second story ta ? penad kan baca ? HAHA . aku dah sakap dah aku nak membebel banyak . haaa , tape lah  aku singkat kan story kedua aku okay ? (:
begini story nya bermula : yg neh cerita happy (!!) :D haha . kan tadi aku sakap aku break dgan mamat mental tuh masa 31st March an ? aaaa . then malam tuh scandal aku budak Perak aww . dea lak propose aku na couple . haaaa ? COUPLE LAGI? hahahaha . aku mula2 cam kabut gak aa nak accept . tapi , aku accept gak . pasal aku na lupakn si mental tuh lah . alaaaaa . bukan sebab tuh jea aku terima dea . aku memang sayng dea pun . ('dea dea') nama dea Mohd Kamil lah korang . tapi nama glamour dea Myl jea . Myl neh nakal ohh . suka kacao aku malam malam . buad aku ta bole tido . HAHA . tapi tape . aku ta kesa . huuu . dea baik sanat (!) best gila babi aa (!) HAHA . aku sayang lah kat dea neh . walaupun jaoh . tapi tetap dekat kat hati aku . cewahhhh . HAHA .
  okay dah lah . aku malas na tulis lagy . aku tao korang pun dah penad na baca sebab aku pun dah penad na type . HAHA . so smpai sini jea lah aku blogging ek . naty esok aku gossippp lagi . okay okay ? bye bye ! good night ! -___-
p/s to Myl : bie , theres only one thing I can say . I love you and I really do sayang (: I'm so glad to found you and I love being around you <3