Saturday, April 3, 2010

Ibu oh Ibu !

Esok ibu aku dah balik Singapore . haihhss . dah aku tade kawan lagy . sedih lah gak kan . sebab naty aku rindu kat dea ohh . HEHE . naty tade sape nak membebel kat aku . tade sape nak jerit jerit nama aku , "Nurul Atiqah!!!!! ," haha .
tapi , hari neh aku cam bengang nan ibu aku dohh . Ade keh patut dea nak stress dekat aku pasal laptop ? haaaa . cam kelakar pun ade gak aww . Ibu pakai laptop aku na maen FB , tapi dea tatao pakai . aku ajar lah kan . tapi ta paham paham . duhhhh -__- stress gila babi sakkk aku . HAHA .  then masa dea tgah tgah pakai , laptop aku stuck pulak dah . lagy lah dea hangen enn . patu dea lepaskan hangen dea tuh dekat aku . eh eh (!)(!) aku memang pantang lah kan . aku pun buad kepala hangen aku kat dea .agak derhaka lah aku (!) tapi apa nak buad . patu dea terus tana maen lagy . aku pun pegy a simpan . then dea bebel bebel apa lahh aku ta inad . yg aku inad dea sakap , "dah lepas neh , ibu tana main lagi laptop adek . anak anak semua same jea ! ," huhh ! balik balik , itu jea yg dea sakap . aku pun dah sampai hafal dialog tuh .menyampah nya aku .... =,='
walao caner aku kurang ajar nan ibu aku . aku still sayang dea . durrr ,, I just can't imagine my life without a MOTHER . mcm lampu yg termati tiba tiba kott . gelap jea hidup . aku tana kehilangan ibu aku lahh . aku sayang dea sanat sanat sanat .
 " ibu , adek sayang ibu lah . walau adek cam kurang ajar nan ibu . tapi adek tetap sayang ibu . no one can replace you in my heart . I LOVE YOU MOTHER  ! "